مصاحبهع رونالدو پس از دریافت جایزه دی استفانو
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال


هیچوقت از فتح عناوین و افتخارات خسته نمی شوم ...


    کریستیانو رونالدو صبح امروز در مراسمی که از سوی Marca برگزار شده بود، شرکت کرده و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. ستاره پرتغالی گفت: "شاید این بهترین فرمی باشد که تاکنون داشته ام اما هر سال تلاش می کنم تا نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده و بهبود یابم. زمانی خواهد رسید که دیگر نتوانم پیشرفت کنم اما حداقل یک گام فراتر از آمار و ارقام خود خواهم بود. آمار من، در گلزنی و پاس گل دادن، چندان هم بد نیست. می خواهم به یادگیری ادامه دهم و به همین سختی که تاکنون کار کرده ام، به تلاشم ادامه دهم."

    کریستیانو سپس اظهار داشت که مصمم است تا بار دیگر عناوین و افتخارات تیمی و فردی که همراه با رئال مادرید کسب کرده را تکرار کند. "دریافت یک جایزه برای دومین یا سومین بار همیشه خوب است. هدف من همیشه فتح عناوین تیمی است اما جوایز فردی هم حاصل تلاش تیمی است. من خیلی سخت کار می کنم تا به سطحی برسم که برای فتح هر نوع جایزه ای لازم است. فوتبال بازی کردن چیزی است که از آن لذت می برم و هرگز از فتح عناوین و افتخارات خسته نمی شوم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 31163
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1